Da er årets sommermeny endelig på plass – og vi gleder oss til å ønske dere velkommen til en ny sesong fylt med gode smaker og hyggelige sommerdager hos oss.
På menyen finner du flere av våre kjære klassikere, blant annet vårt fantastiske og tradisjonsrike danske Skagensmørbrød, som selvfølgelig er tilbake også i år. I tillegg har vi latt oss inspirere av det italienske kjøkken og introdusert flere nye, sommerlige retter med friske smaker og lune middelhavsvibber.
Og ja – selv på de varmeste sommerdagene skal man få lov til å kose seg med en rykende varm lasagne dersom man ønsker det, selv i 25 grader ☀️
Uteserveringen er selvfølgelig på plass, klar for lange lunsjer, hyggelige middager og avslappende sommerkvelder. Det er bare å komme innom, finne seg et bord og lene seg tilbake – vi serverer ved bordene og sørger for at dere får en hyggelig opplevelse hos oss.
Vi ønsker alle våre gjester en riktig god sommer, og håper vi sees snart! 🌸